logó Kispesti Vass Lajos Általános Iskola

Tanulói feladatok - Angol 5.


5.c Feladatok 3.hét (Zsuzsa néni csoportja)

Kedves 5.c osztályos Tanulók! (Zsuzsa néni csoportja)

2020. március 30. és április 3. között a következő feladatokat végezzétek el.

Nézzétek meg a videót, majd írjátok ki, hogy mit szeret csinálni a lány: Videó

Minden mondatot úgy kezdjetek: ’She likes…’

Olvassátok el a TK: 46/3 szöveget, majd válaszoljatok a kérdésekre a füzetetekben, amiket a 47. oldalon találtok. Végül másoljátok le a szöveget a 46. oldalról.
A beküldési határidő: 2020. április 7




A beküldési határidő: 2020. április 7.

A beküldés módja:
  • Az elkészült munkákat a vass@egressy.info címre kell elküldeni
  • A tárgyhoz írjá(to)k be az osztályotok, majd a tantárgy nevét kötőjellel elválasztva. Végül a saját neveteket/tanuló nevét. (pl. Tárgy: 5.B - informatika - Kiss Pista)

Szerző: Papp Beáta

Módosítva: 2020-03-31 09:20:54

5.c - Feladatok - 3. hét

Adrienn néni csoportja

Kedves Tanulók!

2020. március 30. és április 3. között a következő feladatokat végezzétek el.
Feladat
A beküldési határidő: 2020. április 7.

A beküldés módja:
  • Az elkészült munkákat a vass@egressy.info címre kell elküldeni
  • A tárgyhoz írjá(to)k be az osztályotok, majd a tantárgy nevét kötőjellel elválasztva. Végül a saját neveteket/tanuló nevét. (pl. Tárgy: 5.B - informatika - Kiss Pista)

Szerző: Nyilasi Adrienne

Módosítva: 2020-03-30 16:25:31

5.b Angol 3. hét

Kedves csoportom tanulói!

2020. március 30. és április 3. között a következő feladatokat végezzétek el.
Angol – 5.b – Netti néni csoportja

Tananyag:
Olvasás- és hallás utáni szövegértés!
Olvassátok el a tankönyv 70.oldalán az 1.A szöveget. Megértéséhez használjátok a Companion book Modul 5.d részét.
1. Feladat:
A tankönyv 70. oldalán lévő 1.B kérdéseire CSAK A VÁLASZOKAT kérem begépelni és begépelt szövegként elküldeni: A kérdések jelentése:
1.Mik az escamol-ok?
2.Hol népszerűek az escamol-ok?
3.Milyenek a durianek belül?
4.Mit nem szeretnek az emberek a durian-ekban?
5.Hogyan szeretik enni a csigákat a franciák?
2. Feladat
Olvassátok el a tankönyv 72.oldalán az 1.A szöveget. Megértéséhez használjátok a Companion book Modul 5 Top Skills részét. Gépeljétek le a 73/1.B feladat képein látható ételekről, az olvasott szöveg alapján kinek a reggelije, ebédje, vacsorája, desszertje és a példamondathoz hasonlóan gépeljétek be a válaszokat.
3. Feladat:
Hallgassátok meg az alábbi oldalon lévő párbeszédet! Az étlap alján lévő fekete csíkban lévő lejátszás háromszögre kattintva ( telefonon szürke csíkban van): párbeszéd
Ugyanezen a weboldalon a lila csíkban lévő:
Check your understanding: true or false
feliratra kattintva oldjátok meg a hallott párbeszéd alapján a feladatot. Ellenőrizzétek válaszaitokat.
Csak az 1. és 2. feladat megoldásait kérem visszaküldeni.
Jó munkát kívánok!
A feladatot minden tanulónak be kell küldeni, ahhoz, hogy az órán való részvételét igazolni tudjuk.




A beküldési határidő: 2020. április 7.

A beküldés módja:
  • Az elkészült munkákat a vass@egressy.info címre kell elküldeni
  • A tárgyhoz írjá(to)k be az osztályotok, majd a tantárgy nevét kötőjellel elválasztva. Végül a saját neveteket/tanuló nevét. (pl. Tárgy: 5.B - informatika - Kiss Pista)

Szerző: Kovács Péter

Módosítva: 2020-03-30 12:54:28

5.a Feladatok március 24-27.

Kedves 5.a! (Zita néni csoportja)

  • Ismétlésként nézzétek meg a következő videót!itt
  • Gyakorlásként csináld meg a következő feladatot itt
A munkafüzetben csináld meg az 58/A feladatot!
  • Képzeld el, hogy a következő dolgok vannak a hűtőben!
mustár, szőlő, néhány paradicsom, joghurt, vaj
  1. Írjál állító mondatokat velük! (Használd some, any szócskákat! Figyelj oda, hogy There is… vagy There are.. a mondat eleje!)
  2. Írjál tagadó mondatokat a következőkkel: tej, gomba, sajt, kolbász, csirke
  3. Írjál kérdő mondatokat a következőkkel: alma, olíva, sültkrumpli, mustár, vaj
Válaszold is meg a kérdéseket!
Határidő: 2020. április 3.

A beküldés módja:
  • Az elkészült munkákat a vass@egressy.info címre kell elküldeni
  • A tárgyhoz írjá(to)k be az osztályotok, majd a tantárgy nevét kötőjellel elválasztva. Végül a saját neveteket/tanuló nevét. (pl. Tárgy: 5.B - informatika - Kiss Pista)

Szerző: Lukács-Ruzsom Renáta

Módosítva: 2020-03-25 13:28:27

5.c Feladatok március 23-27.

Kedves 5.c-sek!

2020. március 24-27. között a következő feladatokat végezzétek el.


ADRI NÉNI CSOPORTJA

Tananyag: some/ any, megszámlálhatóság

A szerkezet megértéséhez nézzétek meg a következő linken található anyagot!

Magyarázat
Gyakorlásnak használjátok a következő két feladatot:

Gyakorlás1
Gyakorlás2

1. Beadandó feladat: a tankönyv 67. oldalán lévő 3. Grammar feladat mondataiba helyezzétek be a some/ any névelőket.
A megoldásokat GÉPELJÉTEK LE, és vagy Word csatolmányban, vagy az emailben begépelve küldjétek el. Kérlek, NE FOTÓZZÁTOK a megoldást.

Ezek után, nézzétek meg a következő linken található videót:
Videó Video: Short films/Files 1-2

2. Beadandó feladat: Válaszoljatok írásban a következő kérdésekre:
1. Where is Brighton?
2. Is Alicia on holiday?
3. How many students are there in the school?
4. Who is Steve?
5. How old is Rica?
6. Is Laura English?
7. Where is the Student House?
8. What are the people like in Brighton?

A válaszoknál mindkét esetben csak a számot írjátok le, és mellé a megoldást. Gépelve kérem szépen a beadandó feladatokat, nem fotózva.
Köszönöm a munkátokat, sok sikert!

ZSUZSA NÉNI CSOPORTJA

Tananyag: Present Simple-egyszerű jelen idő

Ismételjétek át a Present Simple – Egyszerű Jelen idő képzését:
Ismétlés
Ismételjétek át a napirend kifejezéseit:
Napirend

Írjátok ki az időhatározókat a videó segítségével:
Időhatározók (Ha valami nem világos, segít a szószedet)

Feladat:
Írjátok ki az ismeretlen szavakat a szótárba! Olvassátok el a TK 44/2a, majd oldjátok meg a füzetben a TK: 45/2b feladatot!
Írjátok meg a saját napirendeteket 10-15 mondatban az iskolában megírt példa alapján!

Jó munkát!


Határidő: 2020. április 3.

A beküldés módja:
  • Az elkészült munkákat a vass@egressy.info címre kell elküldeni
  • A tárgyhoz írjá(to)k be az osztályotok, majd a tantárgy nevét kötőjellel elválasztva. Végül a saját neveteket/tanuló nevét. (pl. Tárgy: 5.B - informatika - Kiss Pista)

Szerző: Ostrowskiné Papp Éva

Módosítva: 2020-03-25 11:18:58

5.bFeladatok március 23-27.

Kedves 5.b!

PÉTER BÁCSI CSOPORTJA

2020. március 24-27. között a következő feladatokat végezzétek el.

Tananyag:Food

Nézd meg a videót és ismerd meg, mi a különbség a som és any között.
Old meg a feladatot, melyik megszámlálható, countable és melyik megszámlálhatatlan, uncountable
  • Feladat:
  • A füzetben old meg a TK: 67/3
  • A munkafüzetben töltsd ki: 58/A, 59/B, C
  • Írj egy étlapot és készíts egy rendeléssel kapcsolatos párbeszédet. Ezekhez segítségként használhatod a tankönyv és a munkafüzet feladatait.
A feladatot minden tanulónak be kell küldeni, ahhoz, hogy az órán való részvételét igazolni tudjuk.

NETTI NÉNI CSOPORTJA

2020. március 23-27. között a következő feladatokat végezzétek el:
Nézzétek meg a két videót:
  • video1
  • video2
  • Feladat: Ellenőrzésképpen most, az előző héttől eltérően, a feladatoknak CSAK A MEGOLDÁSAIT kérem begépelni és begépelt szövegként elküldeni: 59/B; 60/A, C; 61/D,E például: 59/B:1.any; 61/D: 2.How much coffee; 61/E:1.f, 2.c…stb.
Szorgalmi feladatok: Ezeknek az elkészítése rajtatok múlik, nem kötelező és nem kérek róla fotót. Önmagukra és munkájukra igényes tanulóknak mindenképpen ajánlott:
  • Töltsétek ki a munkafüzetet az 56. oldaltól a 61. oldalig.
  • Használjátok a Companion book 5. Modulhoz tartozó részét.
  • Az alábbi történet megtekintése itt
Jó munkát kívánok!

Szerző: Lukács-Ruzsom Renáta

Módosítva: 2020-03-25 11:17:08

Feladatok március 16-20.

Kedves ötödikesek!

2020. március 16-20. között a következő feladatokat végezzétek el.

Dear Kids,
Have a look at the following video about countable and uncountable food

Countable & Uncountable FOOD in English

Find the following in English!


kenyér – mustár – olíva – borsó - édes süti, buci – liszt - szőlő- dzsem - méz- görögdinnye – liszt – tenger gyümölcsei – rizs - leves – szendvics – vegyes saláta - vaj – sültkrumpli – keksz – gabonapehely – kávé – palacsinta – cukor –

Írjátok mellé a tanult rövidítésekkel, hogy UC (megszámlálhatatlan) vagy C (megszámolható). Tanuljátok is meg az új szavakat! A következő feladat majd ezekről szól.

Határidő: 2020. március 20.

A beküldés módja:
  • Az elkészült munkákat a vass@egressy.info (Változott! Részletek) címre kell elküldeni
  • A tárgyhoz írjá(to)k be az osztályotok, majd a tantárgy nevét kötőjellel elválasztva. Végül a saját neveteket/tanuló nevét. (pl. Tárgy: 5.B - informatika - Kiss Pista)

Kérjük, hogy a szülők az osztályfőnökök felé jelezzék, ha nem rendelkeznek a feladat megoldásához vagy beküldéséhez szükséges eszközökkel!

Szerző: Webmester

Módosítva: 2020-03-17 18:00:35

Ahogy a legtöbb honlap, ez a webhely is használ sütiket a weboldalain.