A digitális oktatáshoz született
Az volt a fontos, hogy az iskolai gyakorlatot újra teremtsük a virtuális térben, főként, hogy viszonylag kis gyermekekről van szó, és a kialakult szokásrendszert igen fontosnak tartom az oktatás nevelés során.
Tekintettel arra, hogy alsósok oktatását kellett megvalósítanunk a virtuális térben, óvatosan igyekeztünk bekötelezni őket. Erre jó célt szolgált a virtuális füzetek használata (Google Dokumentumok).
Gál Tamás tanár úrral közösen készítettünk egy tananyagot a virtuális füzetek használatához, amely itt érhető el: Google Receptek
Az eredeti terv egy zene és egy leírás volt majd jöttek az újabb ötletek. A zenére való leírások egész jól sikerültek. Szerettem volna, hogy tanulóim megértsék mit is jelent az úgy írj, ha más elolvassa maga előtt lássa. Ekkor jött a közös munka. Az osztáy képviselővel (osztálytárs) vettem fel a kapcsolatot és megkérdeztem tőle, hogy van- e kedve segíteni, készséggel állt rendelkezésre. Ő húzta ki, hogy ki-kinek adja és kitől kapja. Megkérdeztem tőle, amikor elkészült, hogy leellenőrízte-e. Azt mondta igen. Neki köszönhetően mindenki hibátlanul határidőre eljuttatta a leírását valakinek, hogy rajz készülhessen belőle. A további munkákhoz válogathattak egymás rajzából és a cselekményszál leírása könnyebben történhetett, mert a szereplőket már maguk előtt látták a közös virtuális képtárban.
A projekt a tanulók együttműködésével, mindig az aktuális helyzetre reagálva és a rendelkezésre álló eszközökhöz alkalmazkodva jött létre.
Voltak, akik csak okostelefonnal rendelkeztek, ezért is választottuk a Google Dokumentumok használatát. Tanulónként készítettem egy virtuális füzetet és egy közöset is, amelyet virtuális képtárnak neveztünk el.
Tekintettel arra, hogy alsósok oktatását kellett megvalósítanunk a virtuális térben, óvatosan igyekeztünk bekötelezni őket. Erre jó célt szolgált a virtuális füzetek használata (Google Dokumentumok).
Gál Tamás tanár úrral közösen készítettünk egy tananyagot a virtuális füzetek használatához, amely itt érhető el: Google Receptek
Az eredeti terv egy zene és egy leírás volt majd jöttek az újabb ötletek. A zenére való leírások egész jól sikerültek. Szerettem volna, hogy tanulóim megértsék mit is jelent az úgy írj, ha más elolvassa maga előtt lássa. Ekkor jött a közös munka. Az osztáy képviselővel (osztálytárs) vettem fel a kapcsolatot és megkérdeztem tőle, hogy van- e kedve segíteni, készséggel állt rendelkezésre. Ő húzta ki, hogy ki-kinek adja és kitől kapja. Megkérdeztem tőle, amikor elkészült, hogy leellenőrízte-e. Azt mondta igen. Neki köszönhetően mindenki hibátlanul határidőre eljuttatta a leírását valakinek, hogy rajz készülhessen belőle. A további munkákhoz válogathattak egymás rajzából és a cselekményszál leírása könnyebben történhetett, mert a szereplőket már maguk előtt látták a közös virtuális képtárban.
A projekt a tanulók együttműködésével, mindig az aktuális helyzetre reagálva és a rendelkezésre álló eszközökhöz alkalmazkodva jött létre.
Voltak, akik csak okostelefonnal rendelkeztek, ezért is választottuk a Google Dokumentumok használatát. Tanulónként készítettem egy virtuális füzetet és egy közöset is, amelyet virtuális képtárnak neveztünk el.
Szerző: Mayer Virág
Módosítva: 2020-07-09 15:08:36