![](img/oldalak/Tanari_oldalak/Mayer_Virag/Virtualis_keptar_projekt/A_kiindulo_allapot/virag_k.png)
A kiinduló állapot
Az volt a fontos, hogy az iskolai gyakorlatot újra teremtsük a virtuális térben, főként, hogy viszonylag kis gyermekekről van szó.
A kiinduló állapot részletesen...
![](img/oldalak/Tanari_oldalak/Mayer_Virag/Virtualis_keptar_projekt/A_megvalositas_menete/virag_k.png)
A megvalósítás menete
Az eredeti terv egy zene és egy leírás volt majd jöttek az újabb ötletek.
A megvalósítás menete részletesen...
![](img/oldalak/Tanari_oldalak/Mayer_Virag/Virtualis_keptar_projekt/Oktatasi_modszerek__nevelesi_celok/virag_k.png)
Oktatási módszerek - nevelési célok
Projektünknek volt előre meghatározott kezdete és vége, a tanulók együttműködésén alapult és a végén egy konkrét mű, egy Virtuális Képtár született.
Oktatási módszerek - nevelési célok részletesen...
![](img/oldalak/Tanari_oldalak/Mayer_Virag/Virtualis_keptar_projekt/Hianyzik_a_vilag_kulondij/virag_k.png)
Hiányzik a világ! különdíj
A digitális oktatás végén 4.a osztályos tanulóimmal a Virtuális képtár projekt során készült alkotásokkal különdíjat nyertünk.
Hiányzik a világ! különdíj részletesen...
![](img/oldalak/Tanari_oldalak/Mayer_Virag/Virtualis_keptar_projekt/Zarszo/virag_k.png)
Zárszó
Nekem nagyon sokat segített, hogy külön csoportban kapcsolatban voltam a szülőkkel és külön csoportban a gyerekekkel.
Zárszó részletesen...
![](img/oldalak/Tanari_oldalak/Mayer_Virag/Virtualis_keptar_projekt/A_projekt_utoelete/virag_k.png)
A projekt utóélete
Lencsés Andrea vizuális kultúra tanárnő a gyerekekkel vizuálisan egy egész világot teremtett hozzá ötödikben.
A projekt utóélete részletesen...